Voor 15.00 uur besteld * = Morgen verzonden!
Gratis verzending vanaf € 49,-
Betaal tot 30 dagen achteraf met Klarna
Cadeaubon
0

Was je bekend met Harswinkel? Dat zijn wij, enkel onze naam is gewijzigd.

0

Was je bekend met Harswinkel? Dat zijn wij, enkel onze naam is gewijzigd.

Klachtenregeling

Klachtenregeling bij Beauty Box Cosmetics

De klachtenregeling is er voor jou, heb je een klacht? Meldt het ons!

Bij ons staat klanttevredenheid op nummer 1.
Tot onze tevredenheid is het aantal klachten sinds de start van ons bedrijf online zeer beperkt geweest. Wanneer er iets mis gaat met een bestelling of levering willen we een goede oplossing te vinden om onze klanten tevreden te stellen. Toch kan het zijn dat een product, zending, training of workshop niet aan je wensen voldoet.  Dan is daarvoor deze klachtenregeling opgezet.

 

Klachten regeling Beauty Box Cosmetics

Stap 1 direct contact

Ben je niet tevreden over een product of zending? Fijn als je het ons direct laat weten zodat we kunnen kijken hoe we er snel iets aan kunnen doen.

Contact hiervoor is Janny Spierenburg: Zij is bereikbaar via ons emailadres: [email protected] of telefonisch of via WhatsApp 06 – 245 340 36.

Dit eerste contact met Janny is opgenomen om te kijken of de ontevredenheid direct kan worden opgelost.

 

Stap 2: Schriftelijk contact

Ben je niet tevreden met deze oplossing dan verzoeken wij je de klacht schriftelijk via mail aan ons toe te sturen [email protected]. ter attentie van J. Spierenburg- Westers. 

Voorwaarden voor acceptatie van de klacht/ geschil:

- Je hebt contact met Janny opgenomen zoals beschreven in stap 1 
- jouw klacht is binnen de termijn van 2 weken na levering van het product
- Je daarnaast duidelijk omschrijft wat je klacht is en welk voorstel je hebt om het een en ander op te lossen.

Na ontvangst van je klacht krijg je binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst van de klacht. Binnen een termijn van 10 werkdagen krijg je antwoord op de klacht.

Er wordt geen informatie verstrekt aan derden

 

Stap 3 Stichting Webwinkelkeur

Ben je niet tevreden met de manier waarop we jouw ontevredenheid of klacht hebben opgepakt? Dan kun je contact opnemen met Stichting Webwinkelkeur die optreedt als onafhankelijk klachtbehandelaar bij geschillen. https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil

Webwinkelkeur geeft Beauty Box Cosmetics hiervan een bericht, met het verzoek om  vervolgens binnen 7 dagen alsnog met een oplossing te komen. Lukt het de Beauty Box Cosmetics niet, dan kan Stichting Webwinkelkeur na 7 dagen bemiddelen. 

 

Stap 4 Geschillencommissie
Tijdens de bemiddeling probeert Stichting Webwinkelkeur tot een oplossing te komen. Mocht dit ondanks deze tussenkomst geen oplossing zijn, dan biedt Stichting WebwinkelKeur een onafhankelijk geschillencommissie in samenwerking met Digidispuut. Deze commissie behandeld geschillen en doet een bindende uitspraak. Hiermee worden juridische kosten voor beide partijen voorkomen.

De uitspraak van deze onafhankelijk klachtbehandelaar is bindend voor ons en eventuele consequenties handelt Beauty Box Cosmetics spoedig af.
De geschillencommissie streeft er naar om binnen 60 dagen de uitspraak te doen.

Klachten en de klachtafhandeling worden geregistreerd en 2 jaar bewaard.

 

NOTE: Sinds 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

Klachtenregeling Beauty Box Academy trainingen

Wij gaan voor 100% klanttevredenheid, toch kan het voorkomen dat er een situatie is waarover je ontevreden kunt zijn. Hiervoor hanteren wij deze klachtenprocedure.


klachtenregeling stap 1 direct contact

Ben je niet tevreden over een training van de Beauty Academy? Fijn als je het ons direct laat weten zodat we kunnen kijken hoe we er snel iets aan kunnen doen.  Contact hiervoor is Janny Spierenburg: janny@beautyboxcosmetics.nl, 06 – 245 340 36.

Dit eerste contact met Janny is opgenomen om te kijken of de ontevredenheid direct kan worden opgelost


klachtenregeling stap 2: Schriftelijk contact

Ben je niet tevreden met deze oplossing dan verzoeken wij je klacht schriftelijk via mail aan ons toe te sturen [email protected]. ter attentie van J. Spierenburg- Westers

Voorwaarden voor acceptatie van de klacht/ geschil:

- Je hebt contact met Janny opgenomen 
- jouw klacht is binnen de termijn 4 weken na de betreffende training of opleiding;
- Je daarnaast duidelijk omschrijft wat je klacht is en welk voorstel je hebt om een en ander op te lossen.

Na ontvangst van je klacht krijg je binnen 2 werkdagen een bevestiging van ontvangst van de klacht
Binnen een termijn van 10 werkdagen krijg je antwoord op de klacht.

Er wordt geen informatie verstrekt aan derden


klachtenregeling stap 3 Stichting Webwinkelkeur


Ben je niet tevreden met de manier waarop we jouw ontevredenheid of klacht hebben opgepakt? Dan kun je contact opnemen met Stichting Webwinkelkeur die optreedt als onafhankelijk klachtbehandelaar bij geschillen. https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil

Webwinkelkeur geeft Beauty Box Cosmetics hiervan een bericht, met het verzoek om  vervolgens binnen 7 dagen alsnog met een oplossing te komen. Lukt het de Beauty Box Cosmetics niet, dan kan Stichting Webwinkelkeur na 7 dagen bemiddelen. 



klachtenregeling stap 4 Geschillencommissie

Tijdens de bemiddeling probeert Stichting Webwinkelkeur tot een oplossing te komen. Mocht dit ondanks deze tussenkomst geen oplossing zijn, dan biedt Stichting WebwinkelKeur een onafhankelijk geschillencommissie in samenwerking met Digidispuut. Deze commissie behandeld geschillen en doet een bindende uitspraak. Hiermee worden juridische kosten voor beide partijen voorkomen.

De uitspraak van deze onafhankelijk klachtbehandelaar is bindend voor ons en eventuele consequenties handelt Beauty Box Cosmetics spoedig af.

De geschillencommissie streeft er naar om binnen 60 dagen de uitspraak te doen.

klachtenregeling: Klachten en de klachtafhandeling worden geregistreerd en 2 jaar bewaard.

Account

Makkelijker je bestelling volgen of opnieuw plaatsen? Maak dan een account aan.

Voor alle andere vragen

Bel of whatsapp ons

Via whatsapp zijn we altijd bereikbaar

+31(0)6 245 340 36
9,2Review LogoWij scoren een 9,2 op WebwinkelKeur

Beauty Box Cosmetics

Smalbroek 13
9411 TS Beilen
Nederland Bekijk op Google Maps

NL001440567B87
01135381

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies en ons privacybeleid »